erasmus05Το έργο: 
Το έργο ανταποκρίνεται στην ανάγκη που έχει επισημάνει μια ομάδα τοπικών παραγωγών από τη χώρα μας αλλά και τις χώρες εταίρους που έχουν μια ιδέα και φιλοδοξίες να εισέλθουν στην αγορά, όχι μόνο σε εθνικό επίπεδο αλλά και να επεκτείνουν τη διανομή και την εκπαίδευση σε διεθνές επίπεδο.
Για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα, θα προσκαλέσουμε τοπικούς παραγωγούς, οι εργασίες των οποίων συχνά απαιτούν συστηματική και πραγματοποιούν δράσεις σε συγκεκριμένη ώρα της ημέρας ή με
erasmus05προκαθορισμένο χρονικό διάστημα, έτσι ώστε η συμμετοχή τους στις προτεινόμενες δραστηριότητες να προσαρμοστεί στις καθημερινές τους υποχρεώσεις. Ως αποτέλεσμα, οι δράσεις θα υλοποιηθούν άμεσα για αυτούς, επιτόπου, προσαρμοσμένες στις ειδικές και διαγνωσμένες ανάγκες, η επίτευξη των αναμενόμενων αποτελεσμάτων θα είναι ευκολότερη.
Το κύριο πρόβλημα που θέλουμε να επιλύσουμε είναι η έλλειψη πρόσβασης στην κατάρτιση για την αύξηση του επιπέδου των ικανοτήτων στη χρήση των ΤΠΕ και στον τομέα της προώθησης και του μάρκετινγκ που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες τους που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν και ποια αποτελέσματα είναι:
 
- Προβλήματα στην προώθηση και τις πωλήσεις.
- Έλλειψη ευκαιριών για βελτίωση της επαγγελματικής ικανότητας.
- Τα προϊόντα είναι γνωστά μόνο τοπικά.
- Οι παραγωγοί δεν ενώνουν και συνεργάζονται, δεν έχουν ευκαιρίες να μοιραστούν εμπειρίες.erasmus06
 
Στόχοι:
 
- Αύξηση του επιπέδου των ικανοτήτων των ΤΠΕ.
- Απόκτηση δεξιοτήτων στη χρήση ηλεκτρονικών εργαλείων στη διαδικασία της δια βίου μάθησης.
- Εκμάθηση μέσω της ανταλλαγής εμπειριών σε απευθείας σύνδεση - που χρησιμοποιούνται στην προώθηση και διανομή περιφερειακών προϊόντων.
- Να αυξηθεί το επίπεδο των δεξιοτήτων μάρκετινγκ που οδηγούν στην ανάπτυξη μικρών τοπικών παραγωγών και παροχών υπηρεσιών, οι οποίες στο μέλλον θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
- να επιτρέψει σε μια απόφαση που αναζητά μια θέση εργασίας στην αγορά ευρέως κατανοητά τοπικά προϊόντα (πτυχιούχοι επαγγελματικών σχολών) ·
- Η αυξημένη δημοτικότητα των οργανικών τοπικών προϊόντων.
- Δημοτικοποίηση και προώθηση της παραγωγής: βότανα, τυρί, μέλι, λαχανικά, φρούτα, κρέας, χειροτεχνία στην τοπική και διεθνή αγορά
- Δημοτικοποίηση των προϊόντων προμήθειας που εμφανίζονται φυσικά ως πηγή πρόσθετου εισοδήματος.
- Καθιέρωση της συνεργασίας μεταξύ των σχολείων που είναι εγγεγραμμένα στον τομέα των γεωργικών προϊόντων διατροφής και των παραγωγών προκειμένου να εξοικειωθούν οι νέοι με την παραγωγή και την ενδεχόμενη πρακτική άσκηση.
- Δημιουργία συνεργασίας με την τοπική αυτοδιοίκηση.
 
Το έργο απευθύνεται άμεσα σε μικρούς τοπικούς παραγωγούς και επιχειρηματίες που ασχολούνται με την παραγωγή τοπικών προϊόντων και βιολογικών τροφίμων.
Οι έμμεσοι αποδέκτες του έργου θα είναι:
 - Οργανισμοί εταίρων.
 - Επαγγελματικές σχολές.
 - οργανώσεις που ασχολούνται με την επαγγελματική τυπική και άτυπη εκπαίδευση ·
 - Τοπική κυβέρνηση;
 - Θεσμικά όργανα του τουριστικού κλάδου.
 
Μέσα από τη διεθνή συνεργασία θα γνωρίζουμε τους κανόνες λειτουργίας και τα πρότυπα από άλλες χώρες που συμμετέχουν σε τέτοιες ενέργειες. Επιτρέπουμε να δημιουργήσουμε άμεση επαφή και συνεργασία μεταξύ των τοπικών παραγωγών των διεθνών χωρών εταίρων, αλλά και, κατ 'αρχήν, χωρίς περιορισμούς.
 
Η συνεργασία και η επικοινωνία θα βασίζονται στα εργαλεία των τηλεπικοινωνιών και των συναντήσεων των διεθνών εταίρων:
- Email, facebook, πλατφόρμα Google, Youtube, τηλεδιάσκεψη μέσω Skype με όλους τους συνεργάτες.
Προγραμμάτισε πέντε συναντήσεις εταίρους στο έργο. Επιπλέον, όπως περιμένετε στις ανάγκες συζητήσεων βίντεο μεταξύ εταίρων ή ανθρώπων που την χρειάζονται.
Στόχος των συναντήσεων των διεθνών εταίρων θα είναι να συνεργαστούν για να εξασφαλίσουν τον σωστό σχεδιασμό και αξιολόγηση, την άμεση επαφή με τους ανθρώπους και την ευκαιρία ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών, ανασκόπηση της εργασίας που έχει γίνει, λαμβάνοντας υπόψη γενικά θέματα που σχετίζονται με το έργο, αξιολόγηση των δράσεων που αναλαμβάνονται κατά την εφαρμογή των επιμέρους αποτελεσμάτων, τις συνθήκες συνεργασίας μεταξύ των εταίρων και τη συζήτηση του προϋπολογισμού.
Οι συναντήσεις θα προγραμματιστούν εκ των προτέρων, δίνοντας την ημερήσια διάταξη, το χρονοδιάγραμμα και τις διαθέσιμες στην πλατφόρμα για όλους τους εταίρους.
 
Σχεδιάζουμε πέντε συναντήσεις εταίρων, στις οποίες θα συμμετάσχουν ομάδες δύο ατόμων (εκτός από την πρώτη). Στην πρώτη συνεδρίαση, η οποία θα χρησιμοποιηθεί διευκρινίσει τις αρχές της συνεργασίας, τη συζήτηση των οικονομικών ζητημάτων, η πιθανή υπογραφή των συμφωνιών θα λάβει μέρος 1 εκπρόσωπος των οργανισμών.
Κατά τις επόμενες συνεδριάσεις, ανάλογα με το πρόγραμμα και τις προγραμματισμένες δραστηριότητες, μπορούν επίσης να παρευρίσκονται σε εκπροσώπους των ομάδων στόχων.
Οι εκπρόσωποι των ομάδων στόχων θα είναι σε θέση να επικοινωνούν με τη δημιουργία στο πλαί- σιο της πλατφόρμας του έργου της Google.
Μετά από κάθε συνάντηση, ο συνεργάτης θα δημιουργηθεί ενημερωτικό δελτίο με τις σχετικές πληροφορίες της συνάντησης, που θα είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο του έργου και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, ενδεχομένως και στην τυπωμένη έκδοση.
 
Αναμενόμενα αποτελέσματα:
 
Τα αναμενόμενα αποτελέσματα θα επιτευχθούν σταδιακά κατά την υλοποίηση του συνόλου του έργου και υποθέτουμε ότι θα ενισχυθούν ακόμη και μετά την ολοκλήρωσή του:
- Αύξηση της πρόσβασης σε εξειδικευμένη προσφορά κατάρτισης με βάση τις διεθνείς εμπειρίες.
- Βελτίωση των ικανοτήτων και της γνώσης των ΤΠΕ.
- Αύξηση των γνώσεων σχετικά με το μάρκετινγκ και την προώθηση.
- Εδραίωση του περιβάλλοντος (δημιουργία επίσημων και άτυπων ομάδων παραγωγών).
- Κοινή σύνδεση δυνάμεων, πόρων και προσπαθειών για την προώθηση των τοπικών παραγωγών τοπικών προϊόντων, μια πολύ σημαντική πτυχή είναι η διεθνής συνεργασία, διότι στις χώρες εταίρους μας υπάρχει αιώνια παράδοση αυτού του είδους δραστηριότητας και μπορούμε να επωφεληθούμε από την εμπειρία τους και να το μεταφέρουμε στην τοπική αγορά μας, προκειμένου να αυξήσουμε την ανάπτυξη και τις πωλήσεις.
- Αυτό είναι σύμφωνο με την αναπτυξιακή στρατηγική της κοινότητας μας που αφορά στην ανάπτυξη του τουρισμού και στην προώθηση του προϊόντος του Eko
- Δυνητική αύξηση της απασχόλησης σε αυτές τις βιομηχανίες.
- Δημιουργία μιας διεθνούς πλατφόρμας για τις ομάδες παραγωγών για ανταλλαγές, αγορές και επαγγελματική ανάπτυξη μέσω των ΤΠΕ και της άτυπης επαγγελματικής εκπαίδευσης.
- Διεξαγωγή εργαστηρίων ΤΠΕ που επιτρέπουν τη χρήση δωρεάν ηλεκτρονικών εργαλείων για την προώθηση και την πώληση προϊόντων, την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, τη λήψη πληροφοριών,
- Ανταλλαγή εμπειριών.
- να γνωρίζει τις αρχές των οργανώσεων εταίρων επιχειρήσεων στις αγορές του και να αξιοποιεί τις εμπειρίες από τις επισκέψεις στις χώρες εταίρους ·
- Αυξήστε το επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων στη δημιουργία του εμπορικού σήματος για να προωθήσετε ένα προϊόν.
- Βελτίωση των γνώσεων και των δεξιοτήτων στη χρήση δωρεάν ή χαμηλού κόστους εργαλείων ΤΠΕ για την προώθηση, τη διανομή, την ανταλλαγή εμπειριών.
- Αύξηση των διαπροσωπικών δεξιοτήτων μέσω επαφών σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
- Να καταστεί δυνατή η συνεργασία μικρών τοπικών παραγωγών με μεγάλες εταιρείες για τη σύγκριση και την απόκτηση εμπειρίας.
- Ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης, των επαγγελματικών σχολών και των παραγωγών τοπικών προϊόντων.
erasmus07
Η πρώτη συνάντηση του ΠΑΣΚΕΔΙ (εκπροσωπήθηκε από τον κ. Νάχλα Ανδρέα), πραγματοποιήθηκε στην Πολωνία από 27 έως 30 Οκτωβρίου 2016. 
erasmus08
Η δεύτερη συνάντηση του ΠΑΣΚΕΔΙ (εκπροσωπήθηκε από τον κ. Νάχλα Ανδρέα), πραγματοποιήθηκε στην Ρώμη από 25 έως 28 Μαΐου 2017.
 
Go to top